Az AS 920 Sherpa 2WD B&S fűnyírót rendkívül kis, mindössze 65 cm-es fordulókör jellemzi, miközben óránként akár 9450 m² területet is képes lenyírni. Ezt a nagy teljesítményű Briggs&Stratton motor biztosítja, amely 2 hengerével és 724 cm³-es hengerűrtartalmával akár 27 lóerőt is képes leadni. A gép 90 cm széles, zárt, függesztett vágóasztallal van felszerelve, ami megakadályozza, hogy a rézsűk tetején felakadjon, és védi a pengéket a talajjal való érintkezéstől. A fűnyíró kialakítása és a vágóasztal elhelyezése lehetővé teszi a szegélyek pontos nyírását. A zárt vágóasztal hosszabb ideig tartja a nyesedéket a kések közelében, így nagyon finomra aprítja azt. A kereszt-késrendszer az elhajló pengékkel vágja le a növényt, míg a felső mulcsozó kés tovább aprítja. A nyesedék kizárólag hátrafelé, a hátsó kerekek között távozik. Az AS 920 Sherpa 2WD B&S akár 150 cm-es növényzetet is megbízhatóan vág és aprít. A vágási magasság központilag, öt fokozatban állítható 50 és 105 mm között.
A fűnyíró hidrosztatikus hajtása lehetővé teszi a sebesség finom szabályozását, előremenetben 0 és 10,5 km/h, hátramenetben pedig 0 és 8,2 km/h között. Különlegessége, hogy a rögzítőfék beépül a sebességállító karba, így amikor a gép megáll egy lejtőn, automatikusan lefékez anélkül, hogy külön fék használata szükséges lenne. A hátsó kerekek tapadásvesztése esetén a differenciálzár egy pedállal bármikor aktiválható, még teljes terhelés mellett is.
A körbefutó csőváz nagyfokú stabilitást és torziós merevséget nyújt, így az AS 920 Sherpa 2WD B&S nehéz terepen is megbízhatóan teljesít. A gép szállításához rögzítési pontokat építettek be a keretbe. Az üléspozíció még 190 cm magas kezelők számára is kényelmes, hasonlóan egy autóhoz. A szabványos ülésfelfüggesztés csillapító elemmel ellátott rugócsomagja állítható a kezelő egyedi testsúlyához. Az alacsony üléshelyzet, az oldalsó fülek és a lehajtható bukókeret biztosítják a kezelő védelmét és nyugalmát.
A motor és a hajtás különálló hűtőrendszere gondoskodik arról, hogy elegendő friss levegőt kapjanak. A motor felülről szívja be a levegőt és oldalra távoztatja, míg a hidrosztatikus hajtás hátulról veszi a levegőt és lefelé fújja. Ez a két különálló szellőzőrendszer megakadályozza a forró levegő áramlását az alkatrészek között, így megelőzve a túlmelegedést még forró időben és intenzív használat során is, ezáltal növelve az élettartamot.
A jövőben a Sherpa sorozat 2WD modelljei megújult külsővel lesznek elérhetők. Az új fényezés, egy átdolgozott előlapi kialakítás és modern matricák révén az új Sherpa modellek még vonzóbbá válnak. Az új üzemanyagtartály nagyobb, 17 literes kapacitással rendelkezik, és szélesebb tartálynyílást, valamint szabványos szintjelzőt kapott. A motor és az ülés közötti védőkendő mágneses zárral van ellátva, így a szervizelés, például az olajcsere, sokkal egyszerűbbé vált. A lehajtható rúd reteszelő mechanizmusát is áttervezték, hogy elkerüljék a könyöksérüléseket, tovább növelve a kezelési komfortot.